דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מופע זיקוקים מרהיב ביופיו 

מאת    [ 15/04/2012 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2346 פעמים ]

מופע זיקוקים הוא תוספת מרשימה ומיוחדת לכל אירוע, שיוצרת התלהבות רבה בקרב כל הנוכחים. מופע זיקוקים נהוג באירועים חברתיים, גדולים כקטנים, כבר אלפי שנים, ובעל משמעות תרבותית, טקסית ודתית בתרבויות רבות. כך לדוגמה חגגו בסין העתיקה או ערכו טקסים מסורתיים, וכך כל שנה אחד האירועים המרכזיים של יום העצמאות במדינת ישראל הוא מופע זיקוקים.

מופע זיקוקים מותיר רושם כל כך גדול בקרב כל צופה, כך שהוא הופך לחוויה בלתי נשכחת. האפקטים של מופע זיקוקים עובדים על שלושה מתוך חמישה חושים בגוף האדם – ראייה, שמיעה וריח. כאשר אנו צופים במופע זיקוקים, אנו רואים את צבעי ההתפוצצויות המרהיבים, שומעים את התפוצצויות ומריחים את התרכובות הפירוטכניות השונות. כל אפקטים של כל מופע זיקוקים מתרחשים הרחק מאיתנו, גבוה בשמיים.

מכל אירוע משמח אליו אנו מגיעים יש ציפיות מסוימות, וכמארגני אירוע חשוב לנו לעמוד בהן על מנת שכל הנוכחים – המארגנים והאורחים – יפיקו את ההנאה הגדולה ביותר מהאירוע, שיהפוך לבלתי נשכח. שילוב מופע זיקוקים בכל אירוע מבטיח לנו ולאורחינו ערב בלתי נשכח.

הפעלת זיקוקי דינור בכל אירוע, מקטן ועד גדול, היא משימה בעלת אחריות כבדה. כאשר אנו בוחרים לשכור חברה שפעיל מופע זיקוקים באירוע, חשוב לבדוק את הרישיונות שלה להפעיל מופע זיקוקים, ואפילו לקרוא ביקורות על לקוחות שעבדו עם החברה הזו בעבר והזמינו דרכה מופע זיקוקים עבור האירוע שלהם. בנוסף, לקראת האירוע בו מתקיים מופע זיקוקים, חשוב לבדוק שאכן יש את כל האישורים המתאימים להפעלת מופע זיקוקים וכן שכל הזיקוקים ממוקמים במרחק בטיחותי מספיק מהקהל. אמנם אנו רוצים מופע זיקוקים מרהיב עבור האורחים – אבל בטיחות היא לא נושא שניתן להתפשר עליו.

נוסף על הבטיחות בעת מופע זיקוקים, יש חשיבות לתזמון הפעלת מופע זיקוקים באירוע. על מפעיל המופע לדעת מה לוח הזמנים לאותו הערב, ולהפעיל מופע זיקוקים ברגע הנכון, למשל כניסת חתן וכלה או בעלי השמחה האחרים לאולם או לרחבה. הפעלת מופע זיקוקים בשעה שהאורחים רוקדים או אוכלים, למשל, היא בעלת תזמון גרוע, כיוון שבמהלך החלקים האלו של הערב לאף אחד אין פנאי לצפות במופע זיקוקים. בנוסף, במידה ואנו מפעילים מופע זיקוקים ברחבה חיצונית, עלינו לדאוג שהזיקוקים ישוגרו למקום שבו לקהל יהיה קל לצפות בו.

מעבר לתזמון הנכון הדרוש בעת הפעלת מופע זיקוקים, עלינו לדאוג שהמופע עצמו לא יהיה משעמם. לכן עלינו להשתמש במגוון רחב של זיקוקים בזמן המופע, ולדאוג שכל מופע זיקוקים אותו אנו מארגנים לא נמשך יותר מדי זמן (כלומר, יש רווח גדול מאד בין זיקוק לזיקוק) או שהוא לא נגמר מהר מדי (כאשר משגרים את רוב הזיקוקים בבת אחת). כיום ישנם סוגים רבים מאד של זיקוקים המותאמים לסוגים שונים של מופע זיקוקים, בין אם בצבעים, בצורות, בגדלים ובטווח התעופה שלהם. מופע זיקוקים הוא חלק בפני עצמו בתחום הפירוטכניקה, המשתמשת בלהטוטים שונים באש. לכן, בהפעלת זיקוקים לאירועים, אולי נרצה לשקול שילוב מופעי פירוטכניקה נוספים, מעבר למופע זיקוקים, כגון מפלי אש.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב